Sjuk

Det värsta som finns är att spy. Tårarna börjar alltid rinna och det smakar förjävligt i munnen. Och ja, jag har problem, jag vaknade kl 4 imorse och spydde, har inte somnat om sen dess och sen är jag så himla sugen på snickers så det finns inte...

Så jag är alltså hemma idag från skolan. Men jag är så rastlös så att jag sitter och tittar på MTV. Har inget annat för mig. Och juste nu när jag ändå babblar om ingenting kan jag ju lika gärna säga att jag sålde min tavla i lördags. 500 spänn gick den på. Fan va najs asså. Det är alltså nån söt person som har min tavla i sitt hem. Lite coolt faktiskt, eller vad säger ni?

Nu ska jag städa min garderob om jag ens orkar göra det. Ska unna mig lite oboy också hade jag tänkt. Ha det!



Kommentarer
Postat av: emma

vad söta ni är! SAKNAR DIG MIN ÄNGEL

2009-02-16 @ 20:35:43
URL: http://smilies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0