Skolplugg är tråkigt som fan!!!

Just nu sitter jag och pluggar Svenska A, skit tråkigt skriver en novell går segt...
idag har jag bara sjungit i skolan och haft eng, idrott. sen jobbat.



Inte på skriv humör just nu har as mkt plugga som jag måste göra på så lite tid. funderar på att ta en dusch och en kopp te efteråt för att varva ner och komma in i plugg stämning :)
imorrn blire först träff med mr X och sen blire bio med Vickie och co. Haha ska bli sketamysigt <3 sen får vi ser vart vi drar vidare. Nu är det knappt två dagar kvar till valentines day :D Jag ska iallfall spenndera den dagen med dem jag älskar vilka ska ni spenndera den dagen med :)? och vad ska ni hitta på :)??
see yaa later Bitches!!
/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0