Skrattgla'

Tjena allihop! Jaa, ni om ni är intresserade så mår jag riktigt bra, förkylningen och sjukandet har flygit iväg och jag är bara happy happy happy. Riktigt happy. Helgen som gått har i stort sett varit lyckad, bara en del av mina närmaste som råkat lite illa ut. Men som jag alltid säger: Don't worry, be happy. Allt kommer ordna sig!

Idag hade jag tänkt mig att träffa Alexandra i Handen vid 6 ungefär. När en vän behöver en vän så måste man ju bara ställa upp. Och det gör jag gärna. Innan dess ska jag ha pluggat klart både SO och NO. Roligt! Och vad jag ska göra imorron gör det ju inte bättre... Nationella prov i svenska, säger det er nått?... Men skitsamma jag är glad ändå och jag tänker göra detta med ett leende på läpparna och en liten marabou choklad vid sidan. Måste ju vara förberedd. 8-) Haha!

I'm out.
/eran Victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0