Söndag och massa plugg

Alla hjärtans dag var super mysigt, först var jag på Ikea och köpte massa möbler till mitt rum :) sen åkte jag hem till Vickie där jag blev omhändertagen, hon tappade upp deras bubbelbad och hade i massa oljor och roliga badsaker. inte nog med det sen masserasde hon mig satte på mig en ansiktsmask och målade mina naglar, det känndes som himmelriket :D , efter det gjorde vi oss i ordning för att gå över till Lucas :) där åt vi pizzaa och sen kom Eddie och vi kolla på melodifestivalen.

efter det åkte jag hem till x och så på film, åt alla<3dag dessert och mös :) jätte mysigt !!

Idag har jag bara pluggat ska faktist fortsätta plugga nu!

Vill bara säga att vi här på Smilies kommer sakna våran favorit kille Lucas när han åker i från oss till thailand i två veckor
 :( hoppas du inte kommer sakna oss för mycket,
 för vi kommer sakna dig massor hjärtat !


Favoriter <3

/A

Kommentarer
Postat av: Lucas

Skönt att man inte ser så blek ut! hihi

2009-02-16 @ 16:45:02
URL: http://luckylukes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0