Sportlov, kom!

Tjingeling badring! Vickan ligger hemma och är sjuk medans jag ligger och pluggar förfullt! Tycker synd om oss båda.. Sista veckan innan Sportlovet, riktigt skönt faktiskt MEN, i veckan är det de sista plugget som gäller: Matteprov del A & B, Engelskaprov, Spanskaprov och 3 läxförhör. Det kan inte bli så mycket bättre :( hur ser eran vecka ut? Lika mycket som vi har? Juste idag var sista ansökningsdagen om gymnasium också och till slut blev det YBC för min del, sen får vi se vad det blir. Har även checkat in ett par coola skor i stan i Fredags med Elina, och det kommer bli ett bra köp! & i Lördags var även Melodifestivalen, de jag gillade mest var Heat och även min syssling som sjöng!



/HUGS EMSI

Kommentarer
Postat av: ewelina

äntligen skriver du emsi!

saknar dig såååååååååå mycket! <3

2009-02-17 @ 07:32:00
URL: http://ewelna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0