trött sliten och irriterad

Inatt sov jag inte något pga. att jag grät hela natten pga simon..... och annat... men aja idag var jag i skolan och träffa vänner vänner e det bästa manhar i livet och familjen såklart! det ända jag gjorde i skolan var skratta med vännerna och sen somna jag oxå ngr timmar i sofforna har inte vart på en enda lektion duktigt alexandra.. men jag har mina anledningar.. sen åkte jag till Haninge C . för att träffa Vickie för att sola :) jätte mysit och fick prata ut mig en bra stund med henne . det behövdes och tack oxå Emelie för ditt stöd igår skulle inte klarat det annsrs..  nu så ser jag på ett avsnitt av vänner och nu borde jag somna.. imorrn blir det klättring på diselverkstan med juliaoch vännerna ska bli sketa kul :D jag bloggar vidare imorrn :D



/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0