Valentine presents

Alla hjärtans dag kunde inte vara mindre än otroligt mysig. En kväll med några av dom man älskar mest är ju inte helt fel. Eddi sov hos mig inatt. Han e go han. Ikväll händer inget speciellt för mig egentligen. Ska städa som innebär dammsuga, byta lakan, städa garderob, tvätta, osv, sen packa bagen och till sist plugga. Men bloggen kommer ju först i alla lägen så.. Jag fixar i alla fall så ni får se mina alla hjärtans dag- presenter.


Jag fick det här..




Som det stod detta i...



Och som var innehållande 200 kr.



Alla systrarna, jag, Emelie och Tilda fick ett varsitt sött halsband.



Sminkväska med...



Mascara från Maybelline



Rougepuder från Loreal



Läppenna/läppstift från Bed Head



Sen underkläder från H&M av mamma, och på det lite geléhjärtan...


Och till det bästa... En sprillans ny mobil(!!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0