My day as it should be!

Hahahahaha jag e den klantigaste människan ever!!

Som jag sa igår så hade jag tappat bort mina nycklar, när jag komemr till ksolan idag så kommer min idrottslärare och sejjer att han har hittat dem i skolan och att dem ligger i Repan (receptionen) men det är inte det klantiga. Vart hade jag glömt nycklarna kan man ju undra? jo de satt fast i mitt skåp jag hade alltså i fredags eftermiddag låst mitt skåp men glömt att ta med nyckeln som sitter fast i låset.
HOW STUPID CAN YOU GET!

Jajaj idag har jag haft Sh- prov gick bra med tanke på att mitt pluggande inte ligger på topp.
idag efter skolan har jag och Lucas varit och hämtat ut biljetter till friday 13th haha till nu på fredag som nämligen är fredagen den 13de :S läskigt värre jag och vickie ska gå :) ska bli kulkul !! sen idag har vi bara chillat gänget hos vickie och nu ska jag snart bege mig till sängen till mina drömmarsvärld

emelie

puss på er alla smilies <3
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0