saknar mina smilies

Hallå alla läsare kika hit! Äntligen Fredag/helg, väldigt efterlängtat! Känns väldigt skönt att koppla av efter alla NP, läxor och bad. Så ikväll har jag bestämt mig för att ha en liten chill kväll för mig själv medans resten av smiliesarna är hos Alleballen och har det mysigt. (Avundsjuk) :D Kanske blir att jag tar ett titt på snygg Carljan on Lets Dance för han gör mig lite små generad. hihi. Tänker på att äta något gött till det också, så vad säger ni om.. popcorn och lite choklad? Vad äter ni helst för gott? Ostbågar, Chips, Smågodis? Eller nyttigt funkar också men inte på min front just nu. Skriver senare våra söta läsare!


HAVE A GOOD EVENING !



/ Emma


Kommentarer
Postat av: druue

choklad är mums :)

2009-02-06 @ 19:06:15
Postat av: emma

du kör samma stil som mig :D

2009-02-06 @ 19:06:38
URL: http://smilies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0