solen sken, nu vill jag ha värme från dig älskling

hej hallå :) Sitter här helt ensam hemma och gör absolut ingenting, är sjukt trött, fryser och vill helst hoppa ner i säng och se en film. Blir troligtvis någon söt barnfilm eftersom jag inte vågar gå ner i mörkret och kika efter något bättre.

Dagen har inte alls varit så lyckad, mamma hämtade upp mig hos Victoria runt halv ett och sedan var det meningen att vi skulle dra till Ikea och köpa lite små saker till mitt "nya rum" som det aldrig händer något med känns det som, tiden bara går och går.. Efter lite små tjaffs kom hon upp senare på dagen och sa att vi skulle åka dit på Onsdag nästa vecka då båda slutar tidigt ifrån jobb och skola. Slutar runt tio över ett, efter det tänkte jag dra till gymmet och förhoppningsvis hänkar Vickan med, hon har ju skaffat gymkort där så nu ska vi verkligen ta i till sommar 2009, hela smilies liggan kommer synas på Najaden! Det blir nice :)

Efter lite små tjaffs smakade jag på mammas nybakta tunnbröd, tummen upp, hon vart glad och runt klockan tre hämtade vi upp Syster Malin på Coop Forum efter hennes hårda arbetsdag, tycker också att Alleballen är riktigt duktig som har skaffat jobb, sliter medans restan av Smilisarna ligger hemma och degar! Hehe. Fast det är väl det lov är till för(?);) Malin ska förresten köra upp imorgon så vi alla önskar dig lycka till! Syster körde till Farsta Centrum, gjorde några fickparkeringar, vändningar och ett lyckat resultat! Helt klart Mycket Väl Godkänt ifrån mig som satt i baksätet och lyssnade på lite Coldplay. Riktigt bra band det där. Så tummen upp för dagen ändå. Nu svider det i mina ögon, ett tecken på trötthet.


Det var min dag det, hoppas ni har haft en bra dag på det soliga Sportlovet. Kramar Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0