På bättringsvägen...

Howdie. Själv vaknade man kl 10, suuuckers. Och jag har blivit bättre med sjukandet också. Har inte spytt på ungefär ett dygn nu. Skönt! Så jag går till skolan imorron i alla fall. Chokladen jag fick av min Alle gjorde mycket! Tack gumman <3

Och jag har så jävla ont i ryggen. Kanske kan tigga lite massage av min syster som är hemma nu också...? Vem vet, ska fråga senare. Idag har jag lovat mig själv att städa, men ska unna mig lite tid för mig själv också. Vilket innebär:

- få massage
- ta ett bad
- skrubba hela kroppen
- raka benen
- ansiktsmask
- smörja in hela kroppen
- måla naglarna svarta

Så, vi hörs senare!



Kommentarer
Postat av: emelie

moahahah du tror du får massage va :D

2009-02-17 @ 13:34:44
URL: http://emssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0