Can't get you out of my head

Morgonpigga Vickan är häraråååå. Kvällen igår vart inte så lyckad direkt, slutade med att jag åkte buss fram och tillbaka till dit jag skulle. Haha. Jaja, nu är jag hemma och helt skitseg i kroppen efter simningen med klassen igår. Bra träning det där med simning.

Efter händelsen igår att vara ute i det kalla vädret som finns här i Sverige i 2 timmar vill jag bara härifrån. Är avis på både pappa och Zandra och Lucas & co. Fan dom att dom drar till Thailand snart. Jaja, jag hoppas på att det blir en Egyptenresa i april för mig i alla fall!

Jag har tänkt lite och har kommit fram till att mitt liv faktiskt är rätt så bra egentligen. Jag har de bästa vänner som finns, en bra pappa, en mamma som inte går att älska för lite, en urgullig plastmamma, en bra styvfar, världens bästa syster, två småsyskon som kommer bli stora och vackra, en söting, en duglig garderob, bra betyg så jag klarar mig till det gymnasie som jag vill in till, och det bästa av allt: JAG HAR BILJETTER TILL CHRISTIAN WALZ!! Haha, okej, det är inte det bästa, allt annat skulle jag inte byta ut mot något.



Mina allra bästa vänner på min 15-årsdag. Love you smilies!
Här var då lite tankar ifrån min lilla hjärna till er. Take it or leave it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0