miss you so much!

Sitter och tänker på hur åren har varit. Massor av nya händelser har hänt i mitt liv, både bra och dåliga saker. Vissa saker saknar man och vissa saker ångrar man helt enkelt att man har gjort. Ibland vill man bara försvinna till ett bättre ställe och komma tillbaka några år efter då allting stämmer i ens liv. Men allting kan kanske inte vara perfekt? Eller vad säger ni? Det är mycket som jag saknar. Speciellt min Pappa. Det var såhär, min Pappa flyttade till Norrköping för ungefär 8/9 år sen, då han träffade en mysig, trevlig kvinna, hon hade redan två barn sen tidigare, de var ungefär lika gamla som jag och min syster Malin.

Pappa flyttade dit efter något år. Varannan helg hämtade han oss för att vi skulle kunna träffa honom på det ända, bästa sätt. Vi hade det kul och mysigt vi familjen tillsammans och fungerade bra ihop, men efter några år när man blivit äldre och alla känslor blivit annorlunda hände det saker i livet som man ångrar nu efter. Det kändes nästan som att vi blev släpade fram och tillbaka för att få träffa vår egna pappa och när vi väl var där kändes allting konstigt. Vi pratade nästan aldrig, det var stelt mellan oss och det kändes inte som vi kände varandra, vi gled mer och mer isär helt enkelt. Det kändes som vi åkte till Pappa för att träffa kvinnans barn, det var exakt så det kändes. Åren gick och gick desto äldre vi blev och vi fick andra saker att tänka på vi med. Fotboll, vänner, kärlek, jobb och skola. Vi gled isär.

Det var kanske några veckor sedan vi pratade i telefon och senaste vi träffades var 10 minuter i julas då du lämnade våra julklappar. Det ända jag vill just nu är att få prata med dig i telefon några gånger i veckan och få träffa dig oftare. Jag kan säga att jag saknar dig, mycket. Men det är nog inte bara jag som gör det utan även många nära och kära. Det ända jag vill är att få tillbaka dig i mitt liv som när vi var små, då allting var perfekt.

 

Bilden är ifrån sommarlovet när jag och Victoria även bästa vän var hos Pappa i Norrköping. Det var den ända bilden jag hittade i datan.

Kommentarer
Postat av: Andrie

Find a light above the sea. Cross your heart and follow me..

Imagine how it all could end, imagine how it all could be...

perfect :)

2009-02-04 @ 21:52:02
Postat av: emelie

ååh, jag började gråta när jag läste det, emma det löser sig ska du se, puss gumman <3

2009-02-04 @ 22:08:40
URL: http://emssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0