vistelse

Hellou nu sitter jag hemma hos al la Rebecca :) super mysigt ! vi sitter och pratar och ser på tv elr jaja ;D  våra planer för kvällen blir antingen fruksallad och mys elr , båda fruksallad och fika med nån anna rolig männsika :D på något roligt café här inne i stan! Idag har det faktist varit kul att jobba tro mig elr ej, tänker fortf väldigt mkt på X vet inte riktigt hur jag ska göra med den saken men aa , och nu ser jag även att mina kära smiliesar skaffat gym kort allihoppa ni lär se oss på gymmet nu framöver ..
men nu ska vi äta och sen chilla ner på stan puss på er <3

Kommentarer
Postat av: emma

såklart! vi ska träna som fan:D

2009-02-26 @ 19:43:27
URL: http://smilies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0