What a day

Hej på er alla sötisar singel alle är här !

Idag har det varit en en halvbra dag visst roliga lektioner men har tappat mina nycklar så måsate paya as mkt.. plus att jag har fem prov denna veckan & och såklart har jag inte pluggat till ngt.. jag e så lyckad.. jag har varit så off de senaste veckorna.. men som mina vänner säger så är det nog bara en fas.. hope so... anyways...

Som sakt så är det valentines day's snart och jag vet att att som vanligt komemr jag pumpa All by my self låten och självklart Survivors hela dan !!

nu ska jag försöka sova har sovit exakt typ två tre timmar varje dag i två tre veckors tid nu puss puss see yaa bitches!!


Denna gooodingen bjuder jag på!
/A


Kommentarer
Postat av: Lucas

SHIT VAD TJOCK DU ÄR :O...skoja bara :D shit pommes frites vad gulligt! haha

2009-02-09 @ 23:11:41
URL: http://luckylukes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0