Alexandra Ignell's

Hellu everyone like zeroone :D nu e vi tre the bitches elr a the smilies haha :D

Nu ska jag berätta lite om  mig intressant jag vet ! 


,Jag heter alexandra ignell, bli oftas kallad Alle,  och en assa andra konstiga namn,  jag är 16 år om 17 dar ;) jag går 1:an på rytmus sång linje och bor in tha hood i Haninge, vega.  Jag bor med min mamma, låsas pappa, och mina två brorser Anthony och Andree. My smilies friends är emma och vickie ;) och så spennderar jag dagarna med mina andra gullisar
      Första intrycket av mig blir väl tråkig men andra blir nog  rolig och sprallig tjej som gillar att ha kul skrattar mkt ;) 
         jag e sångberoende och en sån sucker för kläder smycken skor och KLÄNNINGAR! älskar att parta ;) haha 

ni kommer få veta lite mer om miig när ni läser om oss antar jag, nu ska jag se på film och sen somna 

sov sött mina smiliesar !



 


Kommentarer
Postat av: simon ögren

najs ;)

2009-01-09 @ 00:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0