Dagens whatever !

Idag var det första dan i skolan, kan ju bara säga att vår skola e fett hypad :D jäävla vad chockad jag blev när jag såg vår nybyggda skola freakning amasing, kommer lite bilder sen :)  idag har jag gått i skolan till 12 sen luncha jag med Lucas Lundberg (gospojken nr2) och Julia my honny in school :) Efter det drog jag hem och det första jag gör när jag kommer hem är att spilla ut ett glas juice -.- e man smart eller ;D Har vart med Emelie och nu är jag med Simon <3  haha vi ska träna på Najaden idag, bodypump, fett najs :D så han ska få se hur jag ser ut när man är en svettapa hahaha :D
Just nu ligger Simon brevid mig och halv sover, han e nog trött efter all fotboll :D

Nu ska jag förhoppningvis äta snart och sen dra på träning!

Puss alla goa och glada!!


Kommentarer
Postat av: Kimmie

sv; alexandra ignell - nämen trogna läsare, tack =)

ojj precis vad jag önskar att få uppnå; alltså berörande texter.. så super glad :) <33

2009-01-13 @ 17:41:12
URL: http://kmms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0