Den stora frågan

Vi smilies tar upp denna fråga (se nedan). Alla vi svarar på den enligt vad vi själva tycker i sina egna perpektiv. Och ni kan ju kommentera vem ni håller med eller hur ni själva tycker om det! Och ta det med ett leende på läpparna.




Victoria: För det första så tycker jag att man bara ska ha ett förhållande med en person som man verkligen tycker om och som man älskar på riktigt, inget prassel med någon annan och för det andra så ska man absolut inte vara tillsammans med någon bara för att ha titeln flick-/pojkvän eller bara för att få härligt sex. Det sista där är okej om man har en kalaskompis som det är överens att de är det, inte annars. Men om man nu har ett förhållande med någon som man verkligen älskar, tycker jag att man ska uppskatta varann, vara glada mot varann och att man offrar sig lite åt den andre. Att man ger och tar på något sätt. Kärleken ska synas mellan personerna. Och jag vet att kärlek på film bara finns på film, men man önskar ju alltid att det är så i verkligheten... Det här är bara en del av alla mina tankar om kärlek, resten kan ni hålla utkik för...


Alexandra: Kärlek för mig är något som ska vara djupt och känslosamt. I dagens samhälle tycker jag att det är för mycket snack om hur gammal någon är eller hur han ser ut. Okej nu ska jag inte vara orimmlig självklart så måste man vara attraherad av personen, ett förhållande för mig är en gemenskap där båda accepterar den andres negativa sidor och de positiva sidorna, det viktigaste i ett förhållande är Trust, du måste kunna lita på din käresta. man ska kunna gå till denna person med sina problem utan att man tkr den e jobbig, ett förhållande är när man kan va sig själv och man ska känna sig uppskattad och älskad. Man ska inte bry sig om vad andra tycker. För mig är det viktigt också att man är omtyckt av föräldrarna, Det är min största rädsla att föräldrarna inte ska tycka om mig.  Hahah jag är även en sucker för smööööör såklart,  som simon sa till mig här om dan SPELAR INGEN ROLL OM DU E SMINKAD ELR OSMINKAD I MINA ÖGON E DU PERFEKT! TRO INGET ANNAT, YOUR MY SOULMATE! <333
Med dem orden kan jag ju bara säga I'm hookt!

Emma: Jag tycker att båda ska älska varandra och behärska varandra väl. Man delar ändå nått speciellt tillsammans. Det tror jag på.


Kommentarer
Postat av: Lucas

Nu har jag gjort reklam för er i våran blogg...payback? (a) :D

2009-01-14 @ 22:22:52
URL: http://gospojkarna.blogg.se/
Postat av: heppevafan

ja, emma var ju lite fyndig i orden!

2009-01-15 @ 08:25:49
URL: http://gospojkarna.blogg.se/
Postat av: Kimmie

Tre smarta tjejer är helt klart bevisat!

-rimliga mål och förståerliga "krav". Tummen upp flickor:) <3

2009-01-15 @ 10:57:48
URL: http://kmms.blogg.se/
Postat av: Anonym

är alla ni oskuld?

2009-01-15 @ 19:44:05
Postat av: Anonym

ingen av oss e oskuld!

2009-01-15 @ 20:50:06
URL: http://smilies.blogg.se/
Postat av: vickie

haha vafan har du fått det ifrån? :)

2009-01-15 @ 21:16:42
URL: http://smilies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0