En weekend i Falun

Hallå där! Just nu befinner jag mig i Falun hos min låtsaspappas farbror Thomas. The big familiy är här på weekend tripp för att umgås, rida, mysa och ännu mer umgås med släkten. Efter en 3 timmars bilresa är man inte sådär jättepigg, men de klart att man sitter och lyssnar på pratet. Och jag gillar Thomas. Han är skitschysst, han förstår allt, vad man än gör.

Imorgon är det väl planerat att jag och Emelie ska rida med Thomas på deras hästar. De har ett stall med travhästar 2 km bort härifrån. Haha, jag har ju ridit förut, men det måste ha varit mer än 3 år sen sist. Men hoppas på att det kommer gå bra i alla fall!

Nu får ni ha det så bra medans jag har det mysigt i snön här i Falun. Kanske hörs imorron om jag har tid och lust. Ha det!
/VICTOOOOORIAAAAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0