/emssn.blogg.se

okej nu kör jag på egen hand vet inte om jag får eller nånting, men jag skiter it för jag känner alla dessa tre brudar väldigt väldigt väl, ena är min syster och den andra är som en syster för mig, den tredje är en väldigt bra vän som jag kan prata med om allt, min blogg uppdateras inte pågrund av dataförbud&jag är verkligen sugen på att blogga, SÅ HERE I AM in typ 10 minuter :) haha !

jag tänkte ta upp ämnet killar . killar kan va så jävla bra ibland för stunden, men dom flesta (jag menar inte alla men dom flesta) sårar tillslut. vissa killar är så jävla perfekta, och vissa inte ! jag har alltid haft "turen" att träffa dom så kallade fel killarna och jag ska börja om nu på ett "nytt kärleksliv" och hitta den rätta !

varför jag tar upp just killar är för att jag emma och victoria är i en fas där allt är fel, i vissa stunder hatar man killar, andra älskar man dom och det är det som är problemet lixom, det man måste göra är att leka svårfångad och det har jag INTE gjort, som jag vekrligen ångrar idag, jag har gjort mycket fel genom livet när det gäller killar ! ska inte berätta allt just nu. det jag ville med det här inlägget va att jag vill ge er tips.
VA SVÅRFÅNGADE - så du vet att killen verkligen vill ha dig
LÅT HA KRIGA FÖR DIG - annars leker han med dig (oftast)
TA DET LÅNGSAMT - annars blir det knasigt !
TÄNK INTE PÅ UTSIDAN - det är insidan som räknas .

några tips iallafall, the smilies får fortsätta på detta om dom vill, nu ska jag kila vidare till sängen och lägga mig där en stund innan jag ska sova, hoppas ni har en bra kväll, och smilies eran blogg är grym, ni kommer bli grymma :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0