En bra dag, Ovanligt

Idag har det varit en bra dag tkr jag, börja med att jag börja tio över tio, matte lektion på 90 min gick as bra, sen lunch lattjade med Jullan, sen hade jag svenska vi skulle ha presentationer på våra böcker vi hade läst under lovet (vilket jag inte gjort) men det gick förvånadsvärt bra :D sen hade jag tråk Sh, efter det träffa moster, sen träffa jag emelie åt middag på tacobar drog hem till henne checka in nya villan. sen drog vi hem till Simons pappa och hämta mina kläder ,
men sen kommer det underbara ...
Jag och Simon hade en lång  pratstund jag gick hem till hans mamma där de rensar ut huset för kommande flytt till Nacka :) och jag kan j bara sejja Jag känner mig nykär igen, ohh love it !
Nu ska jag se klart på sex n the city puss på er :)



/A


Kommentarer
Postat av: emmmmser

snygg klänning alleballen!

2009-01-29 @ 19:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0