Happy birthday to ME !!

Hahah idag blir jag 16 år känns riktigt bra. just nu sitter jag på min nya dator och skriver tihi :P Idag har jag blivit uppvaktad av släckt och familj + simon <3 och många fina sms och samtal har man fått!! än så länge har jag fått en till bärbar dator, pengar presentkort en jätte fin lla svart vas som passar perffa in i mitt rum :) tre röda rosor fick man av simon plus en helkväll i stan med honom där jag får välja resturang och bio :) Helmysigt. snart kommer Vickie och kanske ska träffa Emelie sen :)




Tack för alla grattulationer ni är underbara!!


Kommentarer
Postat av: vickie

och du är ju bara för söt hunny <3 you're the best, och congatz än en gång :)

2009-01-25 @ 19:47:42
URL: http://smilies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0