Homecoming

Hello fabulous! Hihi. Nu är jag hemma. Hihi. Är glad. Hihi. Och min tavla ska åka till mammas butik imorron. Hihi. Jag tjänar pengar. Hihi. Och det betyder mer kläder(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) Hihi. Och vad blir Vickan då? Hihi. Jo, hon blir glad. Hihi.

Jag var ju som sagt i de fina Dalarna denna helg. Jättemysigt var det, bara en nackdel... - DET VAR SKITTRÅKIGT! Vi red inte på travhästar eller nånting för att den förbaskade snön yrde för jävla mycket. Och det är förjävligt, men vackert på samma gång. Haha, snöbollskriget var ju i för sig väldans kul!

Och idag vill jag gratta Alexandra Ignell, kära bästa vän, smilie och bloggpartner på hennes 16-årsdag som är idag, den 25te januari. Och sen wannaben Hampuz Waxin såklart som också fyller år idag, fast 7 dårååå.



Congratz honeeeeeeeyy! önskar din Vickan pickan boo boo boo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0