Info

Då är det ju så, att vi ska berätta lite om oss själva. En sprillans ny blogg behöver ju lite info. Så jag börjar med mig själv. Jag heter Victoria Englund, jag har brunt hår och är 15 år, fyller 16 den 25 september. Victoria skrattar åt sina egna pinsamma skämt, Victoria har en blå prick i pannan som inte går bort, Victoria är otroligt avis på alla som har pojkvän och dessutom gillar Victoria sina vänner och bloggpartners så mycket att Victoria berättar om dom också enligt hennes perspektiv. (Varför pratar jag om mig själv i tredje person? Aja..)

Alexandra Ignell Karlsson är den  som alla älskar. (Okej, i alla fall jag) Annars har Alexandra precis flyttat till Vega. Sen har både hon och jag favoritfärgen lila. Och ja, för första gången härmar jag henne och inte tvärtom! Helt otroligt!!

Emma Sjöberg är den där bruden som man bara garvar totalt konstant med heeela tiden. Emma har också en pojkvän som hon har varit tillsammans med i, vad är det, 1 år och 7 månader? Helt sjukt. Dom är som ett gift par. Och jag är avis för jag är en sån som inte kan hålla ett långt och fint förhållande. Inte med dom jag varit med hittills i alla fall. Men men, får se vad som händer i framtiden. Och nu ska vi inte prata mer om mig, utan om Emma. Emma är också 15 år och brunhårig. Men hon har däremot äkta fin brun färg jämfört med mig. Det är jag avis på också.

Så, där har ni lite info! Profilbilden som är till vänster om detta inlägg föreställer oss. Emma är åt vänster, jag i mitten och Alexandra åt höger. Hoppas ni kommer följa vår blogg. Nu ska jag fortsätta att titta på snyggingen och vampyren Edward Cullen i Twilight! Hugs and kisses
/VICTORIAAAAAAAAAAAAAAT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0