jobb slit och synder

Nej men allvarligt här har man tänk sig att gå ner i vikt och få slimmad kropp beach 09, vad gör dem, dem har byggt klart fiket i skolan och det är as billigt det är liksom gjort för att man ska få synda lite! Idag har jag köpt en chailatte och sen fick jag en av johanna axeland :)  söt tjej i min klass. anyways, Idag börja jag med ensambellektion där vi sammlades i bandet och betsämde låtar vi ska öva på tills nästa gång. Vi har svenska shlagers och rock tema denna vecka kul -.-
sen hade jag gehörs&musik lära gick najs bra hhaha, sen har vi fått en ny sång lärare TACKAR GUD FÖR DET! hon e underbaar och är grym på att lära ut :) sen tråk engelska och sen idrott!

Det var ett tråk inlägg om min dag!


Har precis kommit hem från skolan åkte hem med gospojken nr 2 elr 1 aja iafal Lucas Lundberg och jaa blev arg när jag fick höra ett och annat fyyy LUCAS ! vi satt i gullmars och vänta på bussen i 40 min, så vi köpte en chips påse och en läsk att dela på elr han köpte det  till oss och själv köpte jag en Solo tidning ;) haha

Nu för tillfället är jag barnflicka mitt lilla extraknäck ska snart börja jobba på typ sabis elr willys och sen har jag fått jobb på sl där man ska läsa avtal på sportlovet najs med cash till sommarn !!  aja bloggar vidare sen efter jag varit och gymmat på najaden,
 ciaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0