Jobbansökan?

jag sitter och skriver min jobbansökan nu skit svårt ju, vem fan vet hur man är som person okej vissa saker vet man ju men man vet ju inte hur andra uppfattar en. och hur mycket ljuger man inte i sånn fakta, jag menar jag är lat ligger heller i sängen och ser på tv än att gå upp till skolan men ändå skriver jag att jag är intiativrik och gillar att anta en utmaning. och sen att man måste lägga ut en bild på en, så dem ska få se hur man ser ut. sånt tycker jag inte om, man ska se vuxen ut och kan inte ta nån jävla vanlig bildutan man ska vara jätte påklädd och se ut som man e ansvarsfull :S hjälp hoppas denna bild blir bra vad tror ni ?




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0