KILLAR

Hejsan hoppsan, Humöret är inte på topp pågrund av massa skit saker, Orkar inte ta upp det just nu ! Även fast det är det blogg är till för, Eller ? Har jag fel? Ska man inte öppna sig? Inte FÖR mycket, Men iallafall lite. Men nej jag känner inte för det just nu, Plus att jag har massor att läsa till imorgon och det tar tid att berätta alla min underbara problem ! men nu ska jag ta upp ämnet killar igen !

Hos vissa tjejer är det viktigt med utseende, kropp och muskler på killar. Det kan jag förstå, Klart man inte vill ha en ful kille, Men tänk om den där "fula" killen är super snäll, Världens sötaste pojkvän, Har en underbar insida och ett hjärta av guld ? Då missar vi tjejer nånting stort, För det är oftast så det är. Men nu är det viktigt med märkeskläder, magrutor, en snygg kropp m.m . (lite rörigt, men läs igen och tänk efter)

VAD KILLAR TYCKER SKA VARA VIKTIGT HOS TJEJER (enligt mig):
Vad jag har märkt och sett så tycker jag att killar i 11-14 års åldern tänker väldigt mycket på utseende, De är intresserade av bröst och att ta på oss tjejer. Det är bara att acceptera & Något som försvinner när dom blir äldre ! Vi tjejer ska vara sminkade, Brösten ska vara under hakan, De bryr sig inte speciellt mycket på personligheten utan mest på utseende. När killar blivit runt 14 - uppåt börja de mogna till och blir nästan tvärtom, Då är det insidan som räknas, personligheten m.m ... men utseende ligger lite i det. Vissa killar tycker om större bakdelar dvs rumpor . Det kanske är viktigt för många. Och det är väl någonting man dras till ? Precis som vi tjejer dras till magrutor ! lite jag tycker, Har ni nånting att tilllägga?

Jag ställde frågan - Vad är viktigt hos en tjej, och fick dom här svaren  :

utseende&personlighet, man ska ha kul tillsammans, äckligt säxig !
man ska kunna lita på henne, hon ska se bra ut&va snäll.

asså för att en kille ska börja "flörta" lr så med en tjej så måste ju hon se bra ut lixx lr hur, man går ju inte fram till någon skitful o börjar fråga efter nummer. och sen lär man ju kanske känna den personen och det är ju inte förnst då man får se insidan, och är hon tex dryg och ego då drar man ju, men är hon snäll och omtänksam osv så stannar man !

Imorgon tänkte jag skriva lite om tjejer, Håll utkik ! :) puss / emelie


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah emsan pemsan inte visste jag att du var en sådan stor bloggare haha :)

2009-01-14 @ 22:15:39
Postat av: Anonym

2009-01-14 @ 22:15:56
Postat av: Lucas

kommentaren kom fårn mig :D haha namnet syntes ju fan inte..SUCK!!!

2009-01-14 @ 22:16:31
URL: http://gospojkarna.blogg.se/
Postat av: emelie

haha lucas lucas lucas, viste du inte att jag haft en blogg i typ 5 månader ?

2009-01-14 @ 22:25:46
URL: http://emssn.blogg.se/
Postat av: Lucas

jooo...men jag har aldrig läst den haha :D

2009-01-14 @ 22:27:18
URL: http://gospojkarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

fan va taskigt :O

2009-01-14 @ 22:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0