Lättar på hjärtat

Okej, jag måste få ur detta på någon. Och ni har äran att få läsa det. Det borde ni vara glada åt.
Alltså - Jag är en ärlig människa och håller inte inne med saker. Inte det dåliga och verkligen inte det bra. Jag har i princip inga hemligheter. Faktiskt. Inte ens om jag tänker efter. Så varför inte berätta för hela svenska folket? :D

Det är såhär. Några av mina så kallade vänner är rent ut sagt dumma i huvet. Jag pallar inte med falska människor, jag vill bort ifrån dom och jag vill inte se dom igen. Gärna. Jag ger inte ut några namn, men haha, ni kanske känner er träffade om ni läser detta. Haha, roligt. Mina två bloggpartners är då uträknade och detta gäller inte dom. Vissa är ju för underbara för att vara störda i huvet.

That's it. Skönt att lätta på hjärtat. Dagens händelse är nog att jag körde min semmeldans inför hela årskurs 6 och deras föräldrar. Och det sålde vi på och tjänade multum! Hahahaha. Nu ska jag faktiskt ta mig en dusch.. Men innan det, kommer ett till inlägg om en sak som jag funderar på...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0