Lee med självförtroende!!!

Som alla vet, om man har bra självförtroende så leer man mkt, och det är det är det mest attraktiva en människa kan göra, men om man har oren hy och acnebesvär så är det inte lätt att ha bra självförtroende. Så nu ska jag berätta lite om de produkter som funkar på mig och priserna är rimmliga så plånboken blir inte ihålig

      
1 först börjar jag med en sminkbortaging CLINIDERM PURE&CLEAN Deep Cleansing Mousse, som är mild för hyn, det är ett lödder som löser upp sminket, och renar hyn på djupet och öppnar upp tilltäppta porer. pris: 79 :-

2 efter det tar jag Neutrogena Visibly Clear Blackhead den har en lätt skrubb och tar bort dem fula svarta prickarna man verkligen inte ska klämma ! man får en härlig efterkännsla av ren och lysande hy. pris: 65 :-


















3 sen har vi dem lysande ACO CLEAN Cleansing skin tonic. Ett uppfriskande ansiktsvatten speciellt framtaget för fet och finnig hy. Rengör på djupet och verkar sammandragande av porerna. och sen har vi en underbar gel ACO TREAT Acnegel En lätt gel som effektivt behandlar och förebygger mild till måttlig acne. Verkar bakteriehämmande på djupet och hindrar porerna från att täppas igen. pris: ansiktsvattnet 40 :- gelen 44:-

Det är lite av de produkter jag använder till ansiktet men skrubba ansiktet bör man ej göra varje dag. lycka till med leendet nu



LEE ÄR DET MEST ATTRAKTIVA EN MÄNNSKA KAN GÖRA!
 / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0