Let's dance & en underbar simon kväll!

Linda utslagen ur Lets Dance


"Om juryn hade fått bestämma hade Kitty Jutbring eller Carl-Jan Granqvist fått lämna Lets Dance först.
Istället blev det Linda Haglund som fick lämna tävlingen.
- Det har varit fantastiskt, sade hon direkt efter utröstningen "


Foto: David Bicho/TV4
 
Hej allesamans :) idag mår jag super duper! kom precis hem från Simon och familjen :) igår var jag hemma hos hans mamma och såg på Lets dance och satt och diskutera Blondinbella haha Max tkr hon är snygg medan Simon Hampus nyström och Anna ( simons mamma) tkr att hon bara e allmänt tråkig. Vad tkr ni igentligen, är hon bra elr är hon bara en blondin som får sin egen vilja igenom ?  Idag ska jag träna vid tio typ sen köpa present till Mille som ska ha sin 17 års midag idag :) ska köra på ett gå ut tema. Berättar mera sen, sen drar jag hem till Ester för att fixa tills alla kommer. Vi kommer befinna oss vid Hornstull kanske ses där !

Puss från en riktigt kär Alexandra!

Kommentarer
Postat av: emma

Svar: Tack så mycket för rådet, vi får se hur det blir i slutändan :)

2009-01-17 @ 10:07:57
URL: http://emmasnall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0