Måndagsbarnet talar ut

Tjoho läsare! Som ni kanske inte visste, har jag skilda föräldrar och byter hus efter 2 veckor hos den ena, och så håller det på sådär. Så jag har haft fullt upp med annat medan ni dreglar efter inlägg från mig. Stackars er, tycker synd om er. Men i alla fall, jag har inte haft det så jättekul direkt, har precis flyttat över till mamsen. Min lillebror hatar mig och slår mig hela tiden och jaa, inte kan jag göra nått åt det. Han är djävulen själv.


Titta bara...

Sen kära vänner, har jag ju som sagt skickat ansökan om jobb på Mcdonalds.. Får se hur det blir med det, jag gör vad som helst för pengarna. Och därför ska jag göra ett CV! Haha, känner mig ganska vuxen om man ska vara ärlig...

Nu är det bara att packa upp väskorna eftersom jag inte gjorde det igår. Roligt! Kan också tipsa om att Eva och Veronica kommer bjuda på flera videos till nästa gång! Håll utkik! Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0