Orkar inget längre!

Jag är så sjukt trött, jag håller på att somna i skolan hela tiden. jag tänker och tänker och tänker hela tiden på konstiga saker och jag har as mycket plugg och orkar inte göra ngt. Jag skulle igentligen på tjejkväll idag men aa jag orkar inte och det blev typ ändå inte av så what ever. Men jag funderar så jävla mkt i skolan på en massa människor. och sen har jag kommit underfund med att jag har blivit osäker vad gäller massa grejer så som skolan prata med vissa, förhållanden och massa annat skit och jag måste skrika känns som jag måste skrika hela tiden... 
Känns som jag inte har ngt gemmensamt med ngn, aja detta var ju ett givande inlägg menvafan jag bloggar för att få ut vad jag känner för tillfället och just nu så är livet fan inte kul!!!
livet är för kort, det borde tas vara på
puss, från en förvirrad
A

Kommentarer
Postat av: vickie

jo det skulle bli av, vi skulle umgås om du nu kom.. men aja, ha så kul <3

2009-01-16 @ 19:26:47
URL: http://smilies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0