Painting

  

Här är det jag sysselsatt mig under de senaste dagarna. Haha, ska till och med sälja den här för kanske 500:- i mammas butik. Annars om ni är intresserade så är det bara att säga till, så kanske ni kan köpa den. Den är gjord på någon tavla av något slag och sen har jag målat med olje färg. Och jag tycker fatktiskt det är rätt så bra av mig, för det är första gången jag gör det med olje färg! Roligt tycker jag att det är i alla fall. Kanske inte är bästa kvalite på fotona, men de är fotade med mobilen. Kiss on the lips...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Riktigt fint!

2009-01-22 @ 20:57:42
Postat av: vickie

tack :)

2009-01-24 @ 15:13:12
URL: http://smilies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0