Party people

Pensionärsfesten igår ger vi en 4 av 5! Haha, skulle blivit en 5 om det inte var för mycket ABBA... Igår åkte jag pulka också med Alle, Emma, Ewelina, Robin och Simon, skitkul!!!! En blöt rumpa och röda kinder senare, väldigt mysigt! Men men, bara för en stund sen tonade jag Alexandras hår mörkare.. Och nu tänker ni wannabe Emma?... Men så är det inte, och före och efter bilder kommer strax! Nu ska vi bli bruna och fina också för vi ska chilla i grillen om en timme, you know. Idag den 11 januari hissar jag Jack Black också.. Hihihih. Och dissar dagen efter humöret.




"Upp med händerna fjortis!" Heeeeeejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

victoria är ju bara för söööööööööt!

2009-01-11 @ 16:07:14
Postat av: emma

haha, nehe okej? det trodde jag.. alle vill väl bli som mig????? hmmm

2009-01-11 @ 16:54:39
URL: http://smilies.blogg.se/
Postat av: heppevafan

emma, hon vill bli som mig..

2009-01-11 @ 17:34:21
URL: http://gospojkarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0