SLUTKÖRD!!

Hahah, kom precis hem ifrån gymmet. Tog ett bodypump- pass med tvillingarna Pisano :) Dem körde på bra, men jag ska vara ärlig var jag så mycket bättre ;P Jag är helt slut mina armar värker och mina ben darrar, haha ser fram emot träningsvärken imorrn, iallafall jag känner mig lite stolt över mig själv förra veckan gymma jag tre ggr i veckan och lär bli det denna vecka likaså :P HAHA, YOU GO GIRL, RIGHT?  Nej men imorrn har jag sovmorron till 10.10 najs, najs jag har bytt matte grupp till den snabba så man läser matte A och B på ett år ist för två men aa jag måste läsa matte fyra ggr i veckan ist för två, som de andra,  jaja jag hoppas jag klarar mig :D hah.


JUSTE!!

 Jag fyller 16 år om 12 dar fick jag reda på nu när jag läste Vickies inlägg, Shiiit håller inte koll på min egen födelsedag :S SÄMST!  Jag får övningsköra,  fan läskigt :P .... för er....

Nu ska jag se klart på Love guru, ringa Jullan, fixa håret och sen blir det nattinatti för min del =)

Hugs N kisses smiliesar!

 

Kommentarer
Postat av: vickie

vickan har copyright på denna bild!!! TA DEN FAN INTE

2009-01-14 @ 14:48:50
URL: http://smilies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0