Snart är det dags...

Hey there. Allt braaa där uteeeeeeee bland folket?
Med mig äre inte så jättebra. Har ångest att jag inte har pengar kvar. Mår dåligt av att jag är pank. Faan, varför måste jag vara en sån som tar slut på allt inom en timme? Är t o m skyldig mamma jätte mycket. Så, jättebra Victoria, skärpning nu förfan... Och det påminner mig om att jag måste skaffa jobb, - VART ÄR ANSÖKAN SOM DU SKULLE GE MIG ALLE??!!?!??!?!

 

Vickan kokar över snart... Vad tycker ni om den här som CV-bild?... Tillräckligt ansvarsfull?


Och btw, så fyller vårt kära pucko, smilie och drama-queen Alexandra Ignell 16 år om 12 dagar den 25 januari! Och det betyder att Alles bortglömda tvilling Hampuz fyller år, (fast 7 dåra) och att jag fyller år om exakt 8 månader från den dagen (den 25 september). Okej, det blev lite komplicerat där, men det får ni leva med.

Så nått bra tips på sweet 16-present till Alexandra Ignell? Inte nått över 500-lappen tack! Har inte råd med mer... Kommenteeera tips är ni jättesnälla. Skulle bli tacksam för svar!


Kommentarer
Postat av: heppevafan

hörru sötnos, inte fan fyller jag 7 iallafall :(

2009-01-14 @ 11:04:13
URL: http://gospojkarna.blogg.se/
Postat av: vickie

jodå gubben :)

2009-01-14 @ 14:39:23
URL: http://smilies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0