Sommar 09



Åååååååh, vad jag längtar till sommarn nu! Förväntar mig en mycket bättre sommar det här året än förra, visst, sommaren förra året var underbar på ett sätt, men tråkig på ett annat. Därför har jag bestämt mig för att göra mer saker. Som att kanske dra en tripp till USA med Emma till hennes släktingar, eller dra med Alle till Danmark eller som att tågluffa runt i Europa med ett par människor! Nått av det ska jag verkligen göra! Det har jag bestämt mig för.

Och för det måste man ju ha en ny garderob, så gissa vad alla barnbidrag går till nu för tiden? Köpte till och med en byxdress för inte så länge sen på Zara för 150:-, inte säker på om jag kommer använda den, men haha den är ball! Och för att spara till resor ska jag fan i mig skaffa jobb. Och det påminner mig, VART FAN ÄR ANSÖKAN SOM DU SKULLE SKICKA ALEXANDRA IGNELL?

Jag och Emser tänkte att vi skulle börja som pizzabagare på Djurgårdsplan i sommar! Haha, asnajs! De på pizzerian var i alla fall jättetrevliga. Men men, alldeles för smöriga italienare för min smak (ta åt dig Simon, hahahahhahahah) det här allt för mig den här gången. Är inte trött alls, men ska fixa naglar, tånaglar och raka benen nu. Hehe, så sweet dreams. Dröm om oss smilies!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0