söndagar är en rutin

Heeej sunshines!
Just nu ligger jag i sängen och pluggar ser på The Hills och äter godis :) Fick precis väldens gulligaste smset av min underbara Simon! Idag vakna jag upp hos Ester tsm med Stina och Emilia. vi låg och titta på SATC och sen begav jag mig hem till Haninge för att handla ett par jeans från Gina :) Sen tog jag en tripp till solarieöarna, men bara 15 min  ;). Igår var jätte lyckat vi hade jätte kul och det flippa när Mille skulle öppna presenterna haa :D Lyckad kväll helt enkelt har tyvärr inga bilder på senkvällen men ska försöka få tag på några! Nu ska jag se klart på The Hills och sen noppa ögonbrynen och bara chilla puss och ha en underbar söndagkväll :)


    

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0