UNGDOMSMOTTAGNINGEN!

LÄSKIGT ELR VAD !


Nej men seriöst visst blir man lite skakis när man ska dit, jag ska dit på fredag morgon. Jag har varit där flera ggr men ändå är det lika läskigt varje gång. Jag menar man tar alltid med en kompis, och när man kommer dit så hoppas man självklart att man inte måste sitta i stolen den berömda stolen man sitter och särar på benen för ett par människor för.  Haaha nu har jag iofs aldrig suttit i den har klarat mig.. men om jag nu måste göra det på fredag, fan vad borde jag tänka på finns det nån där ute som har några smarta tips och nått som får mig att luga ner mig lite skulle uppskattas!!



Om ni har några frågor om sex kärlek eller vad som helst gällande de ämnena vi tagit upp lite idag så skriv gärna så svarar vi gärna :)
/ A

Kommentarer
Postat av: vickie

gumman, vad kan gå fel? JAG, VICTORIA REBECKA ENGLUND är där :D och vet du vad jag kommer göra? sitta och garva när pedofilen trycker upp en jävla röntgengrej på dig :D HAHAAHAHA

2009-01-14 @ 22:44:18
URL: http://smilies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0