"Vill ni äta här eller ta med?"

Äpple och kanel muffins är nog nått av det godaste som finns. Drog fan i mig två stora.. Känns inte bra. Känner mig ful, fet och äcklig. Måste träna bort en del. Bläääääääää.

Öppet hus på YBC gick skitbra, där ska jag fan i mig gå till hösten. Så det så! Annars idag har jag dansat dansmatta med Emma och favoritlåten är ju såklart "Cara Mia" med Måns Zelmerlöw. Nu ska jag hoppa in i dusch, måla naglar, smörja in mig från knopp till tå med bodybutter, plugga, städa, packa och kanske se på Green Street Hooligans om jag hinner.. Även fast det är en "killfilm", så är den jääävligt bra och dessutom finns det världens snyggaste kille med i filmen. Ni vet, han som dör på slutet.. Fan jag gråter då varje gång.

Haha, och nu till det roliga. Jag, Victoria Englund, har precis skickat in en ansökan om jobb på Mcdonalds i Handen. "Hej, vad önskas?" och, "En cheddarcheese sås till den flottiga bigmacen kanske?" Kommer vara mina repliker. Så, om ni ser eller träffar mig där (om jag ens får jobbet) skäm fan inte ut mig då! TAAAAAAAAAACK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0