/ gästbloggare !

hejsaaaaaan alla glada människor, det hoppas jag iallafall att ni är eftersom alla på denna blogg är så himla revliga :) om man bortser från vissa saker ! haha menmen, eftersom jag har fått ett litet uppdrag att prata om killar och mina underbara problem så ska jag ta tag i det nu !

jag tänkte berätta lite om några problem jag haft, under årskurs sex träffade jag en kille (tänker inte ge ut namn) jag gillade han väldigt mycket & vi blev tillsammans och i några veckor va det SUPER ! sen pågrund av någon korkad. anledning så dumpade jag han, tror det va för han höll på med någon annan brud, alltså på gränsen till otrogen, eftersom jag hade haft ett förhållande innan i 3 år så viste jag inte hur jag skulle hantera allting plus att jag va väldigt liten, om man gämnför nu, btw ! tillbaka till där jag började, sen tog det slut, och han vägrade ta mig tillbaka och jag hundade och jag kämpade och kämpade, många nätter grät jag till sömns, varje kväll skrev jag ett sms till han innan jag somnade, och det varje natt vaknade jag minst 3 gånger för att få se ett svar, men ALDRIG fick jag ett svar. så höll jag på i ungefär 5 veckor. och varje dag va ett helvete ! efter ett tag träffades vi som kompisar. jag va väldigt glad över att få träffa han. vi gick till en parkbänk och det slutade inte så bra, vi började strula och jag gillade han väldigt mycket ! MEN sen kom det, sveket ! han låg på mig och skrev samtisigt " förlåt jag vet inte vad jag ska göra, jag gillar en annan, förlåt " mitt hjärta åkte ner till fötterna&min puls upp till halsen, medans tårarna krypte fram vände jag mitt huvud från hans och ljög: det är lugnt, sa jag ! han: är det säkert ? säg inte till någon ! jag: nej ! sen blev stämningen mycket mycket sämre, jag va ledsen och sur på samma gång, han behövde inte ?! han kunde vänt sitt huvud, han kunde sagt åt mig att han inte ville ? vi sa hejdå och jag gick hem medans tårarna flödade fram. senare den kvällen åkte jag till emma och  skulle sova där. jag smsade med han hela kvällen tills jag somna, då vaknade jag av att det vibrerade i hela min säng och jag svarade,

OJ sov du?
JA!
oj förlåt, jag vill bara säga en sak.
okej !
jag älskar dig emelie !
VAH ? men den där andra bruden då?
jag skiter i henne, jag vill va med dig!


med mera, jag höll på att dö, jag viste inte vad jag skulle göra, så jävla glad va jag, sen menade han på att vi skulle bli tillsammans, men jag sa att han skulle träffa mig dagen efter& det gjorde vi, det va 080808 då vi blev tillsammans, MEN ! så kommer det här "mennet " . 080809 blev jag dumpad och då va det droppen så efter ett tag började jag skita i han, och NU idag och en tid bakåt är, va och kommer han alltid va & förbli bortglömd !

det va lite problem jag haft, har du nåt problem du vill medge till oss ? skriv gärna ett inlägg på din blogg & en komentar med din länk eller en komentar där du berättar allt ! vi vill gärna höra era berättelser :) puss / gästbloggarn emelie



Kommentarer
Postat av: Anonym

visst e det jesper lundberg

2009-01-14 @ 19:31:44
Postat av: emelie

nej tyvärr inte

2009-01-14 @ 21:28:59
URL: http://emssn.blogg.se/
Postat av: Anonym

när ska du skriva i din blogg igen?

2009-01-16 @ 18:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0