saknat mig?



hey alla gorgeous'ar där ute! Har ni saknat mig? lite kanske? trodde väl de. har haft dataförbud ett litet tag så jag har ägnat min mesta tid åt skolan, fotboll, vänner och såklart låg man hemma hela helgen, feber, hals ont och förkyld.
Igår kväll stod jag och min kära bästa vän Victoria och bakade semlor till det öppna huset som vi hade idag i skolan. Vi bakade från klockan halv åtta till nio ungefär, kanske lite över till och med! Måste ta och säga att våra semlor vart bäst, förlåt alla andra tjejer i klassen som hade bakat. haha, men det var självklart. Jag är med i elevrådet så jag sprang runt med info-lappar och delade ut till alla föräldrar som kom för att checka in placet. Väldigt långtråkigt och mitt humör kanske inte var det bästa, så jag ville bara där ifrån. Men tack för att jag var där för på Fredag får jag ledig skoldag och det är jag glad för! Vill bara bort från Vendelsömalmsskolan nu, äcklig betongskola. Juste och på Fredag fyller våran kära vän André 16 år. Grattis till dig iförskott. :) Fredag spenderas med Victoria och på Lördag ska vi till Alexandra "alleballen" på tjejmiddag, fyllde år den 25 Januari, blir väldigt lyckat. Annars i helgen har jag ingen aning om vad som händer :) Nu väntar duschen och sängen. Go och glad kexchoklad, puss emser

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0