TJEJER

Istället för killar så byter vi kön helt och går in på brudar, Flickor, Tjejer, Kvinnor ! Vi tjejer är lite annorlunda, Eller mja, Egentligen inte, För vissa tjejer är det viktigt med en fin kropp, Magrutor, Fint ansikte och Snyggt hår. För mig i somras va det viktigt med en kille som hade håret åt alla håll, en kille med mod och snygga märkes-kläder, Det va lixom viktigt. tyvärr så hade jag det, Han som jag berättade om tidigare, Han jag hundade efter. Och som jag ångrar idag att jag gjorde... btw ! Nu är det insidan som räknas och det tycker jag ska gälla för alla, För det va som jag sa, Tänk om den "fula" killen har ett hjärta värt guld, Då missar vi nåt !  Men tjejer, insidan, den räknas, Oftast så är det så att killar som har stil, Snygga, Populära m.m det är dom som inte är bra, Jag säger inte att alla är det, För så är det absolut inte ! Men dom flesta och det är synd tycker jag ! Klart snälla killar också kan ha stil, menade inte så !


jag ställde samma fråga till tjejerna : VAD TYCKER NI ÄR VIKTIGT HOS KILLAR?
snäll, omtänksam, rolig, inte leka bli som en "annan" person när man är med han och hans kompisar, sen om han har en snygg kropp med muskler är ju ett stort +
insidan...

det är mina åsikter och vad jag tycker, om ni tycker nåt annat så gör det... ;)

Kommentarer
Postat av: s

jag tycker som du.. har hellre än jättebra o snäll kille som inte är världens snyggaste än en fotomodell som är en skit

2009-01-16 @ 21:21:40
Postat av: Anonym

jag tycker som du.. har hellre än jättebra o snäll kille som inte är världens snyggaste än en fotomodell som är en skit

2009-01-16 @ 21:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0