Känns som om alla har något emot mig

Jag vill bara säga att det är så fult och egoistiskt att Alexandrasomknullarmedandra bara tar tag och skriver om sig själv! Eller vad tycker ni? Denna så kallade blogg, smilies, är en TRIO inte nån jävla singelblogg(!!!!!!!) Fan ta henne. Egoist, javisst lixom!

Annars idag så har jag och Alexandra gymmat på mitt gym där hemma i Vita Huset. Och ja, det är verkligen Vita Huset, Morsan är president och Tobbe kock. Jag "lever livet" när jag slavar för mamma. Hon ber mig om de sjukaste sakerna ibland. Och ni får aldrig veta på vad! Men hörrni, jag älskar min mamma, hon gav mig hundra riksdaler idag som vi tjockisar brände upp på kebab på Mias och godis på Konsum i Vendelsö. Så träningspasset var helt bortkastad. Och beach 09 lika så.. Suck. -.-

Och nyss blev jag dizzad av HampuZ med ZÄTA och min så kallade bror Lucas (Kucas) Lundberg. De vill tydligen inte att jag gästbloggar och hettar upp deras gospojksblogg. *Ledsen*

Som sagt, det känns som om alla är emot mig. Alle ger mig till och med en av de bitchigaste blickarna jag nånsin fått. Nu ska vi ta bilder och hetta upp vår blogg så vi blir de snygga och fräscha smilies! PUSS HONEYS /Vickan

Kommentarer
Postat av: heppevafan

taskigt, jag bestämde ju inte ens..

2009-01-09 @ 21:07:52
URL: http://gospojkarna.blogg.se/
Postat av: alleballe

hahah men mina elaka miner kommer från hjärtat

2009-01-09 @ 21:13:55
URL: http://smilies.blogg.se/
Postat av: vickie

hampuZ säger inte att det är ditt fel <3

och aa, alle det har jag märkt med tiden...

2009-01-09 @ 21:16:42
URL: http://smilies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0