Me, myself and I

Min okända passion är nog att rida. Och då menar jag på båda sätten. Hahha, nej jag skojar bara.. Haha, men min okända passion, som nu är känd är nog att rida på hästar. Det är skitroligt faktsikt. Fattar inte varför jag sluta över huvudtaget med hästar. Jag tycker det är skitkul att rida, men nackdelen är väl hästskiten och sånt... Och tyck vad ni vill om det, jag skiter i vilket.

Jag känner verkligen att jag skiter i allt just nu. Och jag menar det. Jag är en elak människa med elak humor. Haha, kan till och med känna skadeglädje mot dom jag inte tycker om. Det är jävligt kul! Imorse vill ni inte veta hur jag var mot varenda människa. Det hemska menshumöret bubblar upp... Och vafan, jag skiter fullständigt i om nån hatar mig om jag säger nått dumt om den personen. Jag vill kunna skriva vad jag vill i denna blogg, fast det vågar jag inte än. Får se om det händer någon dag.

Och fan vad jag babblar på om mig själv. Men det är väl det man får göra ibland? Visst?
Men nu till er... Rela-la-laxa lite grann vettja. KOMMENTERA. Det blir mycket roligare att blogga då. Till och med jag har tappat suget. Och det har bara gått ungefär en vecka. Tänk på det om ni vill att smilies ska fortsätta.

Hoppas att ni vill det, för vi ska ju bli de stora och fina Smilies nån gång här i världen. Nu ska jag måla. Puss och hej


Kommentarer
Postat av: hejhej

Hej, jag älskar verkligen låten som kommer 2a i er iPod, vad heter låten? :)

2009-01-22 @ 09:03:15
Postat av: Anonym

ME MY SELF AND I är ju en helt sjukt cool låta av

DE LA SOUL: www.youtube.com/watch?v=V9twbBh2Hd0

jävligt bar låt.



PEACE

2009-01-22 @ 16:50:18
Postat av: vickie

den andra låten på ipoden heter right here med brandy, och tacktack för tipset ;)

2009-01-24 @ 15:14:14
URL: http://smilies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0