Congratz

Tjenare, sjuklingen här.. Jag gick då inte till skolan idag, dels för att jag inte känner mig så bra och dels för att vi bara hade två onödiga lektioner idag. Så jag och my sistah from the same mistah sitter hemma och försöker bestämma oss för vad vi ska ha på oss och vilken frilla vi ska ha imorgon. Bilder på våra outfits kommer antingen idag eller imorron!

Annars idag var det tänkt att jag skulle till André ikväll på middag med några andra, men det verkar inte bli att jag får det för mamma. Roligt, jag ska alltså sitta hemma med dom andra sjuklingarna ikväll. Jaja. Skitsamma, jag måste bli frisk ändå. Men jag säger grattis till André här om jag inte komma på en riktigt bra anledning att gå dit! Grattis Andrèjjjj! :)




Födelsedagsbarnet till vänster! Grattiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis

Kommentarer
Postat av: Kimmie

Världen är bra liten! Kan tänka sig att ni känner han, jag är nämligen bra vän med hans storasyster ;D

Men jag hälsar självklart ett STORT GRATTIS =)

2009-01-30 @ 17:34:31
URL: http://kmms.blogg.se/
Postat av: vickie

haha, men härligt :D

2009-01-30 @ 18:02:02
URL: http://smilies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0