Babyyyyyyyyyyyy

ahllåååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå Sverige, vackra pojkar och flickor, damer och herrar, gubbar och kärringar. Kom precis hem från city. Jag, Rebecca, Emelie, Jennie, Kim, Linn, Andre, Samuel och Joar såg Brüno på bio. Kanonkul! Jag och älskade Rebecca Beck skrattade genom hela filmen. Hade ont i magen efter. Och inte nog med det så hade jag och Emelie Kindis en förjävla god och rolig stund på bussen hemåt så det förvärrade allt. Fan dig Emelie! :D hahahah! På onsdag blire Harry Potter premiären för mig, min syster och min mamma och på torsdag blir det en filmkväll med Becca och alla hennes filmer som jag har missat. Jag är ju lite efter, eller vad säger ni.




Hur skulle jag klara mig utan dig, Rebecca Beck? Det är frågan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0