bilfärd!

Nu drar jag till Öland komemr hem om tre veckor. Självklart har jag och mamma hunnit bråka på morgonen om hur bortskämd jag e (du det finns bortskämdare i vår familj)  aja så det komemr vara skönt och spänd stäminig i bil jippi -.-

juste mitt mål är att under dessa tre veckor gå ner 6 kilo för jag har redan gått ner 4 under lovet så det blir att ut ovh springa varje dag och äta nyttigt ! Alla kan nå mig på mobilen kommer inte ha ngt internet , 1 Augusti flyttar jag till pappa vare sig mamma vill elr inte !! dont give a fuck !  jaja nu ska vi åka önska mig lycka till!
puss komemr sakna er otroligt mkt!!

HAHA min  brorsa och pappa i grekland för två-tre år sen ;)
inte lite borta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0