Flyttar snart

Det här vet inte många, men... JAG SKA FLYTTA TILL VEGA!!! Där fick jag det sagt. Jag och pappa & co tar vårt pick och pack och flyttar in i ett nybyggt hus i november-december nån gång. Jag flyttar från mitt barndomshem i Svartbäcken där jag alltså har bott i hela mitt liv. Visst, jag kommer sakna Svb, men det kommer bli jävla skönt att slippa se det ändå. På något sett har jag längtat att få komma ifrån det här stället, bort från skiten som finns här i närheten.

Men i alla fall, huset i Vega är inte påbyggt än. Men det kommer vara i vit puts tror jag och kommer befinna sig precis vid Vardövägens busshållplats! En minut till Alle och 7 till Emma. Kan det bli bättre? Saknar mina allra bästa...




Pyss. Jag går ut en sväng för mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0