packa och sova

shhiiit vad jag e trött haha vilken helg, blev väckt av att mormor plingar på dörren vid tio för att lämna min lillebror Anthony så aa nu måste man vara uppe och passa honom tills my parents are home :) Idag blire att sova nu hade jag tänkt och sen packa, ska vara borta i tre v. och sen ska jag få en överaskning av mammaoch teddan när det kommer hem från Rom. så idag blire chill Ska kanske bada med Emma och ngr grabbs ikväll vi får se hur det blir med det :)


Kommer sakan dig baby dy får tvinga upp mig till ditt landställe elr du kommer ner tillmig :D

Kommentarer
Postat av: vickie

jag drar ner till dig :D vädret suger här

2009-07-05 @ 16:40:27
URL: http://smilies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0